Известие

Collapse
No announcement yet.

Ламбда сонда цена

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Така е. Прав си, но добрите специалисти се познават още като ти заговорят. Ако не можете да ги познаете питайте по форумите за такива които ще свършат работа. Ето за това са форумите. За информация къде какво има и кой колко е знаеш и можещ. Форума не е сервиз. Нито е училище.


    Тогава предлагам с тези няколко изречения да предоставим довод пред Админите за официалното затваряне на всички раздели с изключение на "Платени обяви"

    Винаги съм си мислел, че форума е място за нещо мааааалко по различно от това да четеш реклами в електронен вид.
    Спирам да спамя. Колегата ще каже, дали си е свършил работа или не.

    Поздрави на всички.


    Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

    Comment


    • #17
      OEM към теб, всеки си има теория и се води по-нея, но нали се сещаш, че всеки мисли по-различен начин и си преценя кое как, как, кога и къде да направи! Аз вече доста години си правех старият форда, какво ли не съм му пипал със "брат ми" по-двигателя и до-сега 6 години не е стъпвал в сервиз и върви перфектно! Та идеята е, че всеки няма пари за сервиз и форумите са за информация, която е ориентировъчна за питащите хора, а който му е писнало от едни и същи въпроси и т.н. може просто да подмине темата и да не пише в нея. Извинявам се за спама!


      Comment


      • #18
        Много смело го даваш
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Написах в гуглето - Ламбда сонда за алфа ромео 156 цена - и ето какво излезе.http://www.mister-auto.bg/bg/lambda-...809_g3922.html

          Сигурно е възможно първо да се порови човек в нета, аз така си купих предна броня без да пускам тема - "предна броня, цена".Съвсем друго е ако се попита дали може вместо оригинална сонда да се сложи еди коя си.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Много смело го даваш
            Аз ли? Сподели защо професоре? Може и на ЛС!
            Last edited by grenlould; d.m.y г., 22:47.


            Comment


            • #21
              Днес монтирах сондата, колата се държи много добре.Тези дни ще ходя да настроят газовия инжекцион.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от shark20 Покажи съобщение
                Колеги благодаря за отговорите.Купих си универсална сонда за 110 лв. бош, има си специални снадки и всичко стана много добре.Утре след работа ще я монтирам и ще пиша отзиви.
                Отзиви??? И как по-точно ще ги "хванеш" тези отзиви? Без диагностика на компютър няма да минеш. Там като ти закачат колата на компютъра и поработи десетина минути за да влезе сондата в работен режим (трябва да се е загряла до работната и температура), чак тогава може да се каже дали работи.
                Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                Comment


                • #23
                  Закачих си я на диагнодтика.Имам си кабел, рестартирах екюто и покарах 10 километра в различни режими.След това пообиколих града и я закачих пак нямаша грешки.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от shark20 Покажи съобщение
                    Закачих си я на диагнодтика.Имам си кабел, рестартирах екюто и покарах 10 километра в различни режими.След това пообиколих града и я закачих пак нямаша грешки.
                    Колега, това че не е имало записани грешки не означава непременно, че работи. Грешка дава само тогава, когато изходното напрежение на сондата почти не варира и при умряла сонда. Във всички останали случаи ECU-то приема, че сондата работи. На предишната 156-ца в ECU-то нямаше никакви грешки за неправилна работа на сондата, но като форсираш рязко до 7000 оборота напрежението се увеличаваше с около 50 миливолта (амплитудата на напрежението е с размах 0.2 - 1.0 волт), установено е емпирично. Закачи я на компютъра, вкарай я рязко в обороти и следи какво напрежение дава. Ако едвам-едвам се увеличава - R.I.P.
                    Last edited by dansguardian; d.m.y г., 21:27.
                    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                    Comment


                    • #25
                      Колега закачих я и гледах точно това.Напрежението варира от 20 до 950 когато е в движение колата.Когато е на място не се сетих да пробвам, но оборотите не играят и колата е добре.

                      Comment


                      • #26
                        Темата е стара но не исках да отварям нова.
                        Въпроса ми е дали има разлика в Ламда сондите на Алфа 147, Двигателите 105 и 120 коня ?

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от consol Покажи съобщение
                          Темата е стара но не исках да отварям нова.
                          Въпроса ми е дали има разлика в Ламда сондите на Алфа 147, Двигателите 105 и 120 коня ?
                          не ...

                          Comment

                          Working...
                          X